Tags relacionats...

tinetjornadaidentitatdigi

Destinataris

font: Redacció Tinet

publicat: 30-04-2012

Amb la TINETjornada es pretén apropar temes d'avantguarda als tinetaires, els usuaris de TINET, i a tots aquells ciutadans, sigui quin sigui el seu àmbit d'actuació professional i personal, que desitgin estar ben informats sobre els aspectes punters i d'innovació d'Internet i de les TIC. La inscripció és gratuïta.


TINETjornada 2012La Diputació de Tarragona organitza la TINETjornada en el marc de les seves activitats i iniciatives de caràcter formatiu amb l'objectiu de contribuir a la difusió de les tecnologies de la informació i la comunicació i estendre’n l'ús. Per aquesta raó, aquesta sessió va adreçada a tot el públic en general i qualsevol ciutadà que ho desitgi podrà assistir de franc a la TINETjornada.

La voluntat de servei i la intenció pedagògica que té aquesta iniciativa han portat a TINET a dissenyar un programa interessant i assequible per a tota mena d'usuaris disposats a ampliar els seus coneixements pel que fa a la gestió de la identitat digital a les xarxes socials.



Tuits sobre la TINETjornada