Informació sobre els participants
Genís Roca

Genís Roca (Girona, 1966) és soci-director de RocaSalvatella, despatx de consultoria que aplica la lògica de les xarxes al desenvolupament estratègic i de negoci de les principals empreses del país. Expert en Internet, és un reconegut ponent i divulgador que col.labora amb diferents mitjans de comunicació. És autor juntament amb Antonio Fumero del llibre “Web 2.0” editat el 2007 per la Fundación Orange, i manté el seu propi bloc a
www.genisroca.cat.
Ha estat director general de
Infonomia, la xarxa decana d’innovació amb més de 17.000 afiliats dedicada amb els seus esdeveniments, edicions i consultoria a identificar, analitzar i explicar els factors que transformaran les organitzacions i la societat. Anteriorment fou gerent de les iniciatives a Internet de la
Universitat Oberta de Catalunya la qual va posicionar entre les 50 webs més visitades d’Espanya amb l’impuls de múltiples iniciatives digitals de divulgació científica i cultural. També fou responsable de tots els serveis universitaris no acadèmics (gestionant un col·lectiu de més de 110.000 persones a 52 països) i adjunt a la gerència per a impulsar un canvi en el model de gestió, definint el mapa de processos i indicadors de l’organització i promovent els estàndards EFQM de qualitat. Va iniciar la seva activitat professional el 1991 a la Universitat Autònoma de Barcelona (www.uab.es) on fou responsable de l’Àrea de Microinformàtica fins a la seva incorporació a la UOC com a director de la Informàtica de Gestió.
Llicenciat en Història per la Universitat Autònoma de Barcelona, especialitat Arqueologia, i MBA per ESADE, col.labora acadèmicament amb diferents universitats i escoles de negoci i forma part de diferents consells d’administració.
Exposició: Una exposició clara i amena sobre quins són les causes que han portat a clients i ciutadans a fer d'Internet un espai social, i com això afecta les estratègies de les empreses, tant en la seva organització interna com en el desenvolupament de negoci i la seva relació amb el mercat. Una sessió pràctica i útil que ajuda a orientar estratègies tant de recursos humans com de màrqueting i comunicació, i que permet visualitzar els reptes de la gestió en temps de xarxes i mercats connectats.
Presentació de diapositives de Genís Roca
Sobre l'empresa: RocaSalvatella (
www.rocasalvatella.com) és un despatx de consultoria que aplica la lògica de les xarxes al desenvolupament estratègic i de negoci de les principals empreses del país. Dissenyen i executen els projectes necessaris perquè les organitzacions integrin els avantatges de la societat xarxa a la seva estratègia, a la seva organització i a la seva cultura.
/\
Els Amics de les Arts

Els Amics de les Arts és un grup musical català d'estil emmarcat entre el pop, l'electro i el folk, creat l'any 2004. Està format per quatre membres: Ferran Piqué, de Reus; Joan Enric Barceló, de Vidreres; Eduard Costa, de Banyoles, i Dani Alegret, del barri de Sant Andreu de Barcelona. L'any 2005 guanyaren el primer premi per votació popular del concurs Sona9 amb el seu tema "
Catalonautes" (Pistatxo Records, 2005). Va ser a finals del 2006 quan llançaren el seu primer disc on line, "
Roulotte Polar" (Pistatxo Records, 2006), el qual fou presentat oficialment el febrer de 2007, en el marc del festival Autúria de Reus. El maig de 2008 surt a la llum el seu segon disc d'estudi on line, “
Castafiore Cabaret” (Pistatxo Records, 2008), que passarà a distribuir-se físicament i gratuïtament amb la revista Enderrock. Fou l'any 2009 quan presentaren el seu últim disc, Bed&Breakfast (N57 Records / Discmedi, 2009), amb el qual han aconseguit l'èxit actual, sobretot després de ser els principals guanyadors dels Premis Enderrock 2010, tant per la crítica com pel públic. Es tracta d'un cas d'èxit en la utilizació de les xarxes socials a Internet, ja que el grup n'ha fet un ús intensiu per donar-se a conèixer i ha sabut treure profit del que podríem anomenar el boca-orella 2.0.
Web relacionada:
www.elsamicsdelesarts.cat (primers discs disponibles gratuïtament)
Perfils a les xarxes socials: Facebook -
Twitter -
MySpace -
YouTube
Exposició: El relat d'Els Amics. Un conte 2.0. Els Amics de les Arts ens explicaran amb el seu estil fresc i divertit com s'han fet un lloc a la indústria musical del s. XXI. No serà una trobada amb els fans, sinó una oportunitat per conèixer de primera mà la seva experiència per obrir-se pas en el món de les indústries culturals. Sabrem el paper cabdal de les tecnologies 2.0 en el seu èxit, i com s’ho fan per mantenir una presència directa i activa a les xarxes socials.
Videoclip de "L'home que treballa fent de gos":
/\