font: Premsa / CC Ribera d'Ebre
publicat: 11-02-2004
’objectiu primordial és apropar les noves tecnologies a les persones de la comarca, potenciar els serveis que presta el telecentre i incrementar el nombre d’usuaris professionals teletreballadors. Una de les activitats rellevants del centre és facilitar la tasca de totes les persones que volen treballar per mitjà de la informàtica i les telecomunicacions, sense els habituals desplaçaments diaris als centres de treball.
La reserva d’un ordinador, el carnet d’usuari, l’espai propi al servidor del telecentre, la utilització d’eines professionals, la formació, la realització de cursos i activitats són alguns dels avantatges dels professionals del telecentre, tota una iniciativa que realitza així la funció de viver de professionals teletreballadors en l’àmbit de les noves tecnologies.
A més, els teletreballadors disposen durant un període de temps de gratuïtat del servei de connexió per a realitzar el seu treball, gratuïtat que també disposen els emprenedors durant el temps de realització del corresponent pla d’empresa.
Des de la posada en marxa d’aquests serveis, el Telecentre de la Ribera d’Ebre compta amb un total de 20 professionals i 7 teletreballadors, i s’espera que durant els propers mesos s’incrementi el nombre d’usuaris en els diferents àmbits.
Aquest servei està previst que també es pugui dur a terme a les extensions del telecentre als municipis de la comarca, les quals seran una realitat en data propera.
Els interessats en aquests ajuts es poden adreçar a la seu del telecentre comarcal (c. de la barca, 42) o visitar la pàgina del Telecentre a Internet.