La marca Terres de l'Ebre es promociona al catàleg de Coronel Tapioca

font: Patronat de Turisme de la Diputació

publicat: 05-11-2009

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona Terres de l'Ebre I Coronel Tapiocca han presentat aquest dimecres el nou catàleg de tardor-hivern d'aquesta marca de roba de viatges i aventura. Les fotos d'aquest catàleg s'han realitzat íntegrament a les Terres de l'Ebre. A més, les seves pàgines inclouen promoció de la zona. Aquest acord de col.laboració també contempla que Coronel Tapiocca faci promoció de les Terres de l'Ebre en els seus establiments i en la seva web. És la primera vegada que Coronel Tapiocca promociona una marca geogràfica.

El Delta és un dels paratges que han servit d'escenari natural   Amb aquest acord de col·laboració la marca Terres de l’Ebre aconseguirà més de 500.000 impactes. Les botigues Coronel Tapiocca promocionaran la marca en els seus aparadors i en el seu interior. A més, també se’n farà ressó a la pàgina web d’aquesta coneguda firma de roba de viatges i aventura. El director general de Coronel Tapiocca, Enrique Hervas, ha explicat en la presentació del catàleg que “Coronel Tapiocca té un club amb 80.000 socis a qui s’enviarà informació sobre la marca Terres de l’Ebre. També cal comptar els clients que entrin a les botigues i les persones que entrin a la web, on també penjarem informació sobre la zona”.

Hervas ha parlat també de la impressió que es van endur de la zona de l’Ebre quan van anar a fer les fotos per al catàleg: “Quan ens van proposar aquesta col•laboració des del Patronat, ens va semblar molt bona idea, però quan vam arribar aquí, encara ens va semblar millor. El lloc encaixa perfectament amb el perfil del nostre client”.

Per la seva banda, el president del Patronat de Turisme de la Diputació, Joan Aregio, ha explicat que “per les Terres de l’Ebre també és perfecte aquesta col•laboració, no només perquè aconseguim ressó amb una marca de reconegut prestigi i amb un important nombre de clients, sinó també perquè el perfil de client de Coronel Tapiocca és el perfil de turista que ens interessa en aquesta zona”.
El perfil de client d’aquesta marca de roba té diversos trets comuns amb el perfil de turista que visita les Terres de l’Ebre: valoren l’oci actiu i el respecte
per la natura. A banda, Coronel Tapiocca vol ser una marca jove, divertida, atractiva i amb gran varietat de productes, especialitzada en el món dels viatges i el temps lliure. Aquesta marca ocupa un lloc únic i exclusiu en el mercat i treballa sota els principis de qualitat, funcionalitat i comoditat. Per la seva banda, Terres de l’Ebre també és una destinació única i exclusiva amb un caràcter propi i una singularitat que s’adiu molt amb els clients de Coronel Tapiocca.

Pel que fa al catàleg, té una mida DIN-A4 i se n’editaran 100.000 exemplars que es distribuiran entre les diferents botigues de Coronel Tapiocca. Les fotos es van realitzar del 28 de setembre a l’1 d’octubre. Un equip format per vuit professionals es va desplaçar fins a les Terres de l’Ebre per treure imatges a quatre localitzacions diferents:
 -Parc Natural dels Ports
- Parc Natural del Delta de l’Ebre
- Pas de barca de Miravet
- Pont de ferro de Tortosa

Enrique Hervas ha explicat que és la primera vegada que Coronel Tapioca promociona una marca geogràfica amb els seus productes. “Haviem fet catàlegs temàtics sobre Noruega o sobre el Marroc altres anys, però mai no s’havia inclòs text sobre la zona on feiem les fotografies ni tampoc haviem fet una promoció com la que farem ara amb les Terres de l’Ebre”. Tant Malatesta com el president del Patronat han parlat de la voluntat de repetir aquesta col·laboració en propers catàlegs o altres accions.

Cal esmentar que la col·laboració entre el Patronat i Coronel Tapiocca es va iniciar l’any passat amb l’ànim de donar a conèixer les Terres de l’Ebre com a destinació de turisme actiu i de natura. La campanya va comptar amb la col·laboració dels patronats i oficines de turisme de l’Ametlla de Mar, el Perelló, Amposta i Deltebre, que van oferir 15 estades de tres nits per a dues persones a les Terres de l’Ebre entre les 3.000 persones que van participar a la promoció. Els materials que es van realitzar van ser diversos.

Es van publiar 200.000 catàlegs específics amb la presència de les dues marques que es van distribuir en els punts de venda de Coronel Tapiocca a l’estat espanyol, amb l’explicació d’un recorregut pels principals atractius turístics de les Terres de l’Ebre. També es va confeccionar un DVD promocional de la destinació turística Terres de l’Ebre que es va projectar en videowall i pantalles de gran format en aquells punt de venda de Coronel Tapiocca que en disposaven. Es va crear, a més, un microsite específic de la promoció, accesible des de les pàgines web de les dues marques a través de banners, des d’on els usuaris van poder participar en els sorteigs. Es va informar de la promoció també a través d’una campanya d’e-mailing als més de 80.000 socis del Club Coronel Tapiocca i a través dels extractes mensuals de la VISA-Coronel Tapiocca.