Incidències

Registre d'afectacions en els serveis de TINET

En aquests moments

  • CORREU ELECTRÒNIC. Poden haver caigudes puntuals del correu electrònic per problemes en un dels equips que proveeixen el servei. Estem treballant per solucionar aquesta incidència. Disculpeu les molèsties.

Incidències de 2019

Incidències de 2018

  • 09/11/2018 - SERVEIS DE TINET. A causa d'un problema en la línia de comunicacions, els serveis de TINET no han estat accessibles entre les 02.30h i les 07.30 h de la matinada.
  • 08/08/2018 - SERVEIS DE TINET. Per tasques de millora de xarxa, tots els serveis de TINET han patit interrupcions entre les 14.30 i les 17 h. 
  • 04/05/2018 - SERVEIS DE TINET. Pel trasllat del Centre de Dades de TINET a unes noves instal·lacions de la Diputació de Tarragona, tots els serveis de TINET no van estar operatius entre les 15:00h i les 20:00h del mateix dia. (Tots els missatges de correu electrònic que no es van entregar durant aquelles hores, es van entregar en els minuts posteriors).
  • 21/03/2018 - SERVEIS DE TINET. Per una intervenció tècnica de manteniment, els serveis web de TINET (portal web, Webmail, Webfàcil i Blogs) no van estar disponibles entre les 7:30 i les 8:00h.
  • 14/03/2018 - SERVEIS DE TINET. Per una intervenció tècnica de manteniment, els serveis web de TINET (portal web, Webmail, Webfàcil i Blogs) no van estar disponibles entre les 7:30 i les 8:30h.
  • 07/03/2018 - SERVEIS DE TINET. Per tasques de manteniment, tots els serveis de TINET (inclosos el correu electrònic, el portal web i els webs d'usuaris) van presentar aturades intermitents entre les 15:30h i les 19:00h.

Incidències de 2017

  • 29/12/2017 - SERVEIS DE TINET. El dia 29 de desembre de 2017, de les 17:30 a les 22:00h, hi va haver problemes amb tots els serveis de TINET per una avaria elèctrica.
  • 22/03/2017 - SERVEIS WEB. Per tasques de manteniment, els serveis web de TINET (portal i planes personals) no van estar disponibles de 7:30h a 10:30h. La resta de serveis no es van veuran afectats, i es va poder accedir al correu electrònic en tot moment.

Incidències de 2016

  • 07/06/2016 - SERVEIS DE TINET. El dilluns 6 de juny, entre les 15:20 i les 22:40 h, a causa d'una averia en el subministrament elèctric al carrer Assalt, on es troba el centre de dades de TINET, els diversos serveis de TINET van deixar d'estar operatius.
  • 04/05/2016 - SERVEIS DE TINET. El dimecres 4 de maig, entre les 17:00 i les 19:00 hi va haver talls intermitents en els serveis de TINET per tasques de manteniment en la línia d'accés a Internet.
  • 28/04/2016 - [SENSE AFECTACIÓ]. El dijous 28 d'abril, entre les 15:00 a les 16:00 h, hi havia un tall programat en el subministrament elèctric a la zona del carrer Assalt (on hi ha el centre de dades de TINET). Finalment, es va poder mantenir encès el maquinari amb mitjans propis i els diversos serveis de TINET no es van veure afectats.
  • 25/04/2016 - ATURADA PROGRAMADA: CORREU ELECTRÒNIC. El dilluns, 25 d'abril, de 13:00 a 16:30 h, hi va haver una aturada programada (degudament comunicada als usuaris) en el servei de correu electrònic per millores en el servei. Durant aquestes hores el Webmail no va estar actiu i els clients de correu configurats amb una adreça de TINET no van poder rebre ni enviar missatges. En qualsevol cas, els missatges destinats a usuaris de TINET que es van enviar durant aquest interval de temps no es van veure afectats i es van entregar a mesura que es va restablir el servei.
  • 13/04/2016 - SERVEIS DE TINET. El dimecres 13 d'abril, de les 08:30 a les 09:30 h, a causa d'una averia en el subministrament elèctric en les nostres instal·lacions del carrer Assalt, els diversos serveis de TINET van deixar d'estar operatius.
  • 20/02/2016 - SERVEIS DE TINET. El dimarts 20 de febrer, de les 18:00 a les 19:30 h, a causa d'un problema en la xarxa de Telefónica Movistar els diversos serveis de TINET van experimentar lentitud.

Incidències de 2015

  • 19-23/11/2015 - CORREU ELECTRÒNIC. Alguns usuaris del correu electrònic de TINET van experimentar intermitències en les comunicacions dels seus clients de correu i del webmail. Lamentem les molèsties ocasionades.
  • 03-05/10/2015 - CORREU ELECTRÒNIC (POP3/SSL). Des del dissabte 3 de setembre de 2014, a les 17:00 h, i fins el dilluns següent, a les 08:00 h, una fallada tècnica provoca errors en la baixada de correus des de clients (Thunderbird, Outlook, telèfons i tauletes) que tinguessin configurat el compte a través del protocol POP SSL (lectura de correu pel port segur). L'enviament a través del port segur, la recepció i enviament a través del port estàndard i el servei de webmail van funcionar en tot moment.
    Lamentem les molèsties ocasionades. Ja estem treballant en el mecanisme de detecció que ha d'evitar que es torni a repetir el problema.
  • 15/06/2015 - CENTRE D'ATENCIÓ A L'USUARI. A causa de la tempesta elèctrica del cap de setmana, la línia telèfonica d'atenció a l'usuari de TINET no va funcionar el dilluns 15 de juny de 2015, fins a les 13:00h. La incidència no va afectar els serveis web i de correu electrònic de TINET.
  • 06/05/2015 - BLOGS i WEBFÀCIL. Per tasques de manteniment, els serveis de Blogs i Webfàcil de TINET no van estar disponibles de 07:30 a 09:30 hores.

Incidències de 2014

  • 12/12/2014 - CORREU ELECTRÒNIC. Per una incidència, els serveis de correu de TINET no van estar disponibles de 00:50h a 2:25h.
  • 15/10/2014 - ESPAIS WEB PERSONALS (FTP). Per una incidència tècnica, alguns webs d’usuaris de TINET (http://usuaris.tinet.cat) no van estar disponibles durant unes hores.
  • 06/10/2014 - CORREU ELECTRÒNIC. El dilluns 6 d’octubre de 2014, de 15:00 a 16:00h hi va haver una aturada programada dels serveis de correu de TINET per tasques de manteniment.
  • 14-15/09/2014 - WEBMAIL. Des del diumenge 14 de setembre de 2014, a les 22:00 h, i fins l'endemà, a les 08:15 h, no es pot accedir al servei de webmail de TINET a causa d'un error tècnic.
  • 03-08/09/2014 - WEBMAIL. A causa d'un error, els usuaris del webmail clàssic no podien enviar fitxers adjunts de més de 2 megabytes. En el cas del webmail nou, el servei va funcionar amb normalitat. El dia 8 de setembre es corregeix l'error i els usuaris poden continuar enviant els seus adjunts de fins a 15 megabytes en les dues versions del webmail.
  • 01-02/09/2014 - BLOGS i WEBFÀCIL. Des del dilluns 1, a la tarda, i fins el dimarts 2 de setembre de 2014, una averia tècnica en un dels servidors de TINET provoca que els serveis de Blogs i Webfàcil no estiguin disponibles. A les 20:00h del dimarts 2 la incidència queda resolta i els serveis afectats tornen a funcionar amb normalitat.